ET,promenad och snöstorm

Lite dålig update igen... men dagarna bara rusar.. Allt flyter på. Johan är hemma från USA,jag jobbar på mitt vanliga jobb igen och allt är som vanligt. På hästfronten flyter det på.. Igår var ET här och masserade lite. Hon tyckte hon var fin,hade lite träningsvärk i ryggen så hon fick lite laser. Det svarade hon bra på. Klippte henne i tisdags och det gick bra. Är mycket nöjd med maskinen. Tyst,lätt och klippte bra! Allt man kan begära! Corall stod och sov under tiden. Idag blev det en promenad i det underbara höstvädret. Kall,klar luft och helt vindstilla. Det är vi inte vana vid här kan jag tala om. Blåser det ingen annan stans,blåser det alltid här.Igår var det snöstorm och svinkallt så vädret svänger minst sagt. Känner mig lite risig och förkyld så ikväll blir det Idol och fredagsmys för hela slanten =) 
Trevlig fredag!

Gammal promenadbild


Kommentarer
Postat av: Matilda

Japp bilden var från fredagmorgon! Gräsligt!

2010-10-23 @ 01:43:31
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: caroline

SV kommer få veta det den 11 nov då jag ska röntga det igen men det tar väl generellt 8 veckor för ben att läka så om kanske 1 månad...

2010-10-31 @ 17:13:59
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback