Höst storm!!

Idag har hösten visat sig från sin sämsta sida... Just nu är det full storm och regn ute... =(  Var ute och red 7.30 i morse och då blåste det bara lite. Hade sett på yr.no att vinden skulle öka under dagen så det var bäst att passa på. Red ett konditionspass på fältet ca 50 min. Det gick bra. Annars har det varit en lugn dag. Johan fyller år idag så jag och Agnes har varit på Överby och shoppat presenter. Vi avslutade med lunch på MAX. Gott! Nu väntar jag på att lusten ska infinna sig så jag kan börja städa. Det är kvällens projekt. Imorgon ska vi hämta Johan på landvetter. Beställde nya snösulor till pålle förut,så nu är vi beredda om snön kommer. Det blev avtagbara snösulor från polarpad. Superbra! Enkla att ta av och på och det blir INGA snöstyltor. Jag vill inte ha sulor som sitter i hela tiden och dessa är verkligen super. Rekommenderas!!

Bra snösulor!


Kommentarer
Postat av: caroline

Vart har du beställt snösulorna?

2010-10-18 @ 19:54:51
URL: http://ridemyhorse.blogg.se/
Postat av: Nina

Åh vad härligt med oväder! =)

2010-10-18 @ 21:01:35
URL: http://smahundtassar.blogg.se/
Postat av: Lola

Hej! Har du haft dom där sulorna förut? Tar du av och på dom när du ska rida och hästen går utan i hagen? jag behöver sulor nästan hela tiden eftersom mina hästar går ute mycket samt att jag rider till ridhus. men hovarna mår inte så bra av vanliga sulor, kan detta vara ett alternativ eller tror du dom slits eller inte är bra att ha jämt?

2010-11-04 @ 19:31:15
URL: http://lolaskager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback