Kalassöndag och tömkörning

Så var Agnes första "riktiga" barnkalas avklarat. Mycket lyckat! Två tjejer på dagis fyllde 4 och bjöd på partaj. Alla barn hade väldigt kul vad jag kunde se. Vilken energi!! Vilket tempo!! Hade man hälften av det skulle man vara nöjd... De hann med att äta korv och bröd och tårta. Springa runt och skrika,sätta svans på åsna,fiska fiskdamm och se på film. Allt detta på 2 timmar. Eftermiddagen tillbringades i rabatterna,inte min favoritsyssla men det var nödvändigt. På kvällen tömkörde jag ca 30 min på banan. Gick fint,hon jobbar på bra. Idag på jobbet blir det till att börja filma unghästarna,så det blir de snabba skorna på idag.

Förväntansfull kalastjej



De satt en kort stund


Hänga svans på åsna (eller vad det nu var..)



Filmvisning


Kommentarer
Postat av: Lina - Inridning, tävling och graviditet!

Sv: Tack, det gick jättebra! :D Snorhal bana dock...

2010-09-13 @ 11:17:19
URL: http://equilina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback