Hålla sig till planen

När det gäller ridning brukar ni då hålla er till er plan för dagen,typ idag ska jag rida på banan,idag ska jag ut och klättra,cantra,skritta eller vad det nu är,eller kan ni ändra er under dagen?

Jag brukar alltid ha en plan som jag försöker hålla,men jag kan ändra mig under dagen.
Igår hade jag en plan om att rida ut en härlig runda i skogen,men eftersom det regnade i stort sett hela dagen och även när jag skulle rida så ändrade jag planen till att trava på grusvägarna som var mycket mjuka och fina efter allt regn.


Kommentarer
Postat av: Lina

brukar ha en plan för några dagar framöver, men den kan ju behöva ändras under tiden

2011-04-02 @ 21:00:56
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback