Äntligen regn!

Ja idag har vi äntligen fått lite regn! Det behövdes verkligen! =)  Det har regnat lite runtom vårat i några dagar,men idag var det våran tur! Igår jobbade jag hemma och hjälpte till med seminundersökningar. Går med hästar fram och tillbaks och assisterar veterinären. Det börjar minska nu och det är mest dräktighetskontroller. Det var många ridhästar igår oxå,kul tycker jag. Var ute och promenerade med Corall på eftermiddagen,blev en tur på ca 40 min. Bra att jag oxå får lite gratis motion. Idag har vi promenerat samma runda fast baklänges. Idag var 3:e dagen på metacam och hon älskar det! Knasmaja! Sträcker sig efter sprutan när man kommer med den. Smakar det som det luktar är det nog inte så dumt. Johan och Kevin är och spelar minigolf ikväll med några kompisar,men jag stannar hemma med Agnes och Sture. Är så satans trött så ikväll blir det nog tidigt i säng.. Ska snart ta med mig min stallpiga och stalledräng och gå ut och byta till natthagen.
Gammal bild på prinsessan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback