Kalas med dopp

Idag har jag hjälpt till med undersökningar på morgonen och sen har jag fixat och städat lite både inne och ute. Ska ha lite folk här ikväll på lite grillat,lite gott att dricka och bad i tunnan. Trevligt ska det bli! Hade tänkt konditionsträna pålla idag oxå,men hon fick en vilodag pga att de kör in alla balar från fältet,så jag vill vara så lite i vägen som det bara går när de kommer dundrande med sina maskiner. Men imorgon finns det inga balar som är i vägen så imorgon blir det kondisträning. Tänkte dela med mig receptet på en MYCKET god och enkel efterrätt som jag tänkte bjuda på ikväll. Ha en bra fredag allihop!!

http://www.tasteline.com/Recept/Hallonpannacottapaj



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback