Alldeles underbar ridtur

Tänk om hela november kunde bjuda på såhär fint väder??!!  Idag är det strålande sol,vindstilla och några plusgrader! Underbart väder med andra ord =)  Har precis varit ute på en härlig ridtur eller ridsafari kanske man kan säga. Såg en räv,9 råddjur och en älgko och kalv. Närmast kom vi räven och den var sååå fin. Hade en alldeles underbart tjock svans och såg så frisk ut. Finns annars mycket skabbräv häromkring.. Har jobbat i stallet på förmiddagen så min tänkta tur till skara hästsport får vänta till imorgon. Nu ska jag ta en promenad med Sture sen ska jag sätta fart och fixa till ikväll. Goda vänner kommer på tacos och badtunne kväll. Hoppas det blir trevligt!
Ha en bra lördag!

Fin,frisk räv   (lånad bild)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Då har vi inte friska rävar där jag bor,för de jag har sett har väldigt tunn svans.

Så härligt när vädret är plusgrader och vindstilla =)



Svar: Ja lite typiskt är det och inte kul att hovslagaren inte svarar heller, men det är ju helg så på Måndag svarar han nog. =)

2010-11-06 @ 16:56:24
URL: http://ridemyhorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback