Hoppträning pch Ullared

Igår filmade vi 7 hästar till,så nu är det 3 kvar. De ska filmas på söndag är det tänkt,sen börjar vi med att fotografera alla på tis,ons,tors. Hoppas bara att vädret är med oss.. De som filmades igår skötte sig väldigt bra och behövde inte "jagas" så mycket. Bra för mitt onda ben.. På kvällen var det hoppträning. Första "riktiga" efter hennes vila. Linda hoppade henne och det gick kalas! =)  Bjöd fint och hoppade kanon. På slutet låg hindren på ungefär 120. Ev ska Linda tävla henne nångång framöver,det vore kul.  Idag väntar en dags shopping för mig och Kevin i Ullared,på Gekås. Kevins absoluta favoritställe i Sverige,jag "offrar" mig och åker med ;)  Ska försöka skriva ikväll om det blir några fynd. Jag är mest ute efter kläder till Agnes,då nästan alla byxor och tröjor har krympt i sommar...
Trevlig fredag allihop!

Duktig häst! (måste ta lite nya kort snart....)



Snart kommer vi!!!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Vill se vad du hittade för fynd på Ullared?

Kul att det går bra med hästen =)

2010-09-17 @ 18:45:55
URL: http://ridemyhorse.blogg.se/
Postat av: jeanette

hoppas ni hittade den massa roligt :D

2010-09-18 @ 23:24:35
URL: http://jeanettez.blogg.se/
Postat av: Åsa

Sv: Tack! :) Sitter här och försöker peppa, men jag åt alldeles för mycket till frukost så jag är helt proppmätt! :s :p

2010-09-19 @ 07:41:08
URL: http://hasteriet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback