I`m back!

Efter ett lite kortare,ofrivilligt,uppehåll är jag tillbaks! Blogg.se har krånglat som f*n de senaste dagarna,både när jag ska in här och när jag ska kolla på andra bloggar =(
I söndags hade vi verkligen en helmysig dag med både dansskola och biopremiär för Agnes.
Filmen "Trassel" var jätte bra och rolig! Även för vuxna ;) Agnes tyckte det var väldigt spännande med bio och att få äta en massa popcorn. Det var nog inte sista gången hon var på bio kan jag säga.
I måndags var jag och tränade. Jag red fram och sen hoppade Linda några språng på ca 1m. Hon skötte sig fint och igår hoppade Linda lite mer och lite högre och hon var såååå fin! Ska börja kika lite på tävlingar nu.. Spännande =)
Idag jobbar jag hemma på gården. Har klippt lite manar,fixat boxar,mat,städat lite och släppt ut fölis och hans mamma i lösdriften så de fick busa lite. Det var uppskattat!
I eftermiddag blir det en ridtur ute i det alldeles underbara vädret! Gäller att passa på =)
Tog en promenad med Sture förut och tog lite kort,äntligen vill både kamera och dator samarbeta lite..
Hingsten solar sig lite  (vårt hus i bakgrunden)
Corall väntar på lunch
Coralls sällskapsdam
Gården från baksidan
JAS planen fyller himlen från morgon till eftermiddag....
Dräktiga tanter njuter i solen
Ny häst som kom igår. Får gå ensam tills hovis varit och ryckt skorna. Kom direkt från tävlingsbanan kan man säga... Till och med flätorna kvar..

Kommentarer
Postat av: LINA

SV: Det är toppenfint och som du skriver ett bra pris på det!! :) Nosgrimman är verkligen bra. Vissa remont, som jag föredrar, sitter inte så bra.

2011-02-09 @ 12:44:41
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Lina - Inridning, tävling och graviditet!

Hihi, jag har redan bokat Trassel på Lovefilm :P



Sv: Nej, och sen förstår jag inte hur man skulle våga lämna en häst med sådan huva obevakad, kul om den vrider sig och hästen får en kant/skarv i ögat hela natten :-S

2011-02-09 @ 13:25:18
URL: http://equilina.se
Postat av: Åsa

Vilken jättegård! Ser så fint ut :)



Sv: Vi har inte jättemycket kvar, det töade bort ganksa mycket under helgen, men så kom det lite nytt igår. Men det är ju helt underbart att solen skiner, och värmer!

2011-02-09 @ 13:36:13
URL: http://hasteriet.blogg.se/
Postat av: Caroline

Oj hur många stall har ni? Och vad fint och stort =)



Sv: Den funkade kanon på Texas, fast han har ju så mycket päls så jag får nog hålla på i några dagar.

Det står att den tar bort det gammla håret och inte det nya. Den stora svarta hästen stog och njöt av "borsten".

2011-02-09 @ 17:14:24
URL: http://ridemyhorse.blogg.se/
Postat av: Lina - Inridning, tävling och graviditet!

Sv: Den kommer först i början av juni så jag är tidigt ute med bokningen, men annars hinner jag glömma bort den igen, haha! =)

2011-02-10 @ 09:40:51
URL: http://equilina.se
Postat av: Camilla- Ridskolan- Himmel eller Helvete?

Oj vilket stort ställe!! Riktigt snyggt också. Ny här på din blogg, driver du någon verksamhet eller är gården privat?

2011-02-11 @ 21:17:22
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback