Testar barnbacken ;-)

dsc00163 (MMS)

Testar barnbacken ;-)


Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn ett John Whitaker-schabrak!

SV: Absolut!

2011-01-12 @ 17:30:04
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Bella

Hej hej! Jag heter Isabella Olsson och tar studenten i sommar. Min tremänning Jenny som bor i Friel utanför Tun/lidköping tipsade mig om er gård då jag har planer på att åka ner (bor ju utanför östersund) till henne och bo där i sommar. Jag skulle vilja jobba med hästar och undrar var jag kan hitta kontaktuppgifter till stuteriet så att jag kan maila och fråga om sommarjobb :) Jag hittade din blogg efter att ha sökt lite på google och jag vet ju inte hur insatt du är i stuteriet men vet du om de söker någon som kan jobba under sommaren, ev under längre period också eftersom jag blir arbetslös då?



Mvh Bella

2011-01-12 @ 17:58:04
URL: http://truhoppochkarlek.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback