Back again...

Länge sen igen nu,men tiden bara rusar... Hinner inget mer än jobba,rida,städa,tvätta och allt annat måste...

Allt rullar på iallafall. Jobbet är som vanligt och nästa vecka går de första på semester redan.. Jag får dock vänta till v 30,men så fort som tiden går är vi väl snart där..

Ridningen går bara bra! Tränar ca 2 ggr/v och rider ut däremellan. Så himla härligt ute i skogen nu!

Idag ska jag åka och kolla upp om min sadel fortfarande ligger bra och även prova ut en dressyrsadel. Hoppas jag hittar någon!

Ha det gott så länge! Skriver mer efter sadelutprovningen!

En sån här skulle inte sitta fel! Fel prisklass bara.... =)


Kommentarer
Postat av: Lina - Nybliven mamma och tävlingsryttare i tre grenar

Eller hur, jättefint... Jag tror det är hans hämnd för att han får gå ute på nätterna ;-)

2011-06-15 @ 12:03:28
URL: http://equilina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback