Dålig update..

Har varit lite kass på att uppdatera i några dagar men nu är jag tillbaks =)
I fredags jobbade jag och efter det var det promenad med Corall efter två dagars vila.
Promenerade ca 40 min och hon skötte sig bra.
Hon är som en stor hund att promenera med =)

Igår,lördag,skrittade jag uppsuttet och det gick oxå bra. Pigg och glad är hon,men hon sköter sig (nästan) alltid iallafall. Vi mötte både en räv och några rådjur,men hon bara kollade lite.
Duktig häst!
På kvällen var det melodifestival och bad i tunnan med goda vänner.
Hade en mycket trevlig kväll!
Idag blir det skritt tur och dans med Agnes innan jobb ikväll.
Den stora frågan idag är Vann rätt låt??
Ja,det tycker jag nog =)


Trevlig kväll

Värdig vinnare


Kommentarer
Postat av: Caroline

Härligt att bada i tunnan =)



Ja vägarna är helt perfekta nu =)

2011-03-14 @ 19:05:06
URL: http://ridemyhorse.blogg.se/
Postat av: Caroline

SV du får beställa en i webshopen sedan isåfall:) priset är 849 kr

2011-04-05 @ 21:31:40
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback